Esittelyssä Louhoksen uusi myyntimimmi Anna-Lotte

Räväkäksi ja monipuoliseksi myyntimimmiksi itseään kuvaileva Anna-Lotte Horste tarttui hakkua varresta ja saapui Louhokselle hommiin!

“Jo pienenä tiesin, että minusta tulee joko myyjä, näyttelijä tai arkeologi."

"Teatterista tulikin rakas harrastus, ja esiinnyn edelleen epäsäännöllisen säännöllisesti – joko trumpettia soittaen, laulaen tai tanssien. Myynnin aloitin ensimmäisessä kesätyöpaikassani ja sille tielle jäinkin hyvin vahvasti. Arkeologi en ole, mutta hei: nyt pääsin kuitenkin Louhokselle!”

Näin kertoo lyhyesti omasta historiastaan Louhoksen myyntitiimin uusin jäsen Anna-Lotte Horste. Satakunnasta alun perin ponnistava Anna-Lotte on luontainen verkostoituja – energinen, luova ja kunnianhimoinen ekstrovertti, joka pelastaa hiljaiset ja kiusalliset tilanteet.

Vapaa-ajallaan hän useimmiten rehkii kuntosalilla tai viettää laatuaikaa ystävien sekä perheen kesken. Suunnitelmissa on myös uuden tanssiharrastuksen aloittaminen.

Jos mietit, mistä Anna-Lotte on tuttu, niin todennäköinen vastaus on LinkedIn, jossa hyvät verkostoitumistaidot ovat päässeet oikeuksiinsa.

Itsensä kehittäjän tyyppiesimerkki

Itsensä kehittäminen on Anna-Lotelle ensisijaisen tärkeä asia. Tämä näkyy siinä, että hän on hakenut oppeja ja tietotaitoa ammattikentän monelta laidalta. Monipuolisuudesta kun ei ainakaan haittaa ole.

”Liiketalouden lisäksi olen opiskellut kampaajaksi ja kiinteistöalan ammattilaiseksi. Tällä hetkellä opiskelen päivätyön ohella sairaanhoitajaksi Turun ammattikorkeakoulussa. Hoitoala tuntuu merkitykselliseltä ja tulevaisuuden toiveena olisi sitäkin osaamista hyödyntää myyntityön ohessa.”

Kokemusta ja osaamista on ehtinyt kertyä vyölle runsaasti myös markkinoinnin ja myynnin parissa. Hän on toiminut muun muassa useissa myynnin esimiestehtävissä, kouluttajana, toimitusjohtajana, konsulttina sekä kiinteistönvälittäjänä.

Aiempana mainitun kattavan verkoston merkitys näkyy lisäksi siinä, miten Anna-Lotte päätyi Louhokselle.

”Olemme tienneet toisemme herra Junnilan kanssa jo hyvän aikaa. Kolmisen vuotta siinä meni, että tajusimme yhdistää osaamisemme. Yksi viesti rekryilmoituksen huomattuani ja siitä se lähti.”

”Ja hyvä niin! On aivan uskomatonta kuinka hienot arvot ja aito halu tehdä hyvää täällä on”, Anna-Lotte kehuu niin, että karskeimmatkin louhijat punastelevat.

Verkkosivut ja digimarkkinointi myyntisalkussa

Louhoksella Anna-Loten rooli on ainakin alkuvaiheessa vahvasti uusmyyntipainotteinen. Hänen vahva kokemuksena ja näkemyksensä markkinoinnista pääsee varmasti oikeuksiinsa, kun ratkaisemme yritysten myynti- ja rekrytointihaasteita. Niihinhän Louhokselta löytyy varsin kustannustehokkaita täsmälääkkeitä, kuten rekrymarkkinointi.

Uudenlaista haastetta Anna-Lotelle tarjoilee myös paikka WordPress-ykkösketjun pelinrakentajana. Hän tulee toimimaan tärkeänä linkkinä ohjelmistokehittäjiemme ja ylläpito- ja kehitysapua vanhoille verkkosivuilleen tarvitsevien asiakkaiden välillä. Ja kyllähän niitä kokonaan uusiakin WordPress-sivuja suunnitellaan ja toteutetaan.

”Anna-Lotte pystyy kokemuksellaan auttamaan varmasti läpi palvelutarjontamme. Olipa tarve sitten verkkosivuosaaminen, integroidun B2B-tilausjärjestelmän kehittäminen, kohdennetu digimarkkinointi tai ulkoistettu markkinointipäällikkö”, toimitusjohtaja Iiro Junnila muistuttaa.

Juonipaljastus

Anna-Lotte ei suinkaan jää helmikuun siirtomarkkinoiden ainoaksi vahvistukseksi Louhokselle. Joukkueen GM Junnila vihjailee ei vain yhdestä, vaan kahdesta lisähankinnasta.

”Vuodenvaihteessa LinkedIniin julkaisemani rekryilmoitus toimi ilmeisesti oikein hyvänä Catch a Fishinä. Tarkoitus oli palkata kaksi myynti-ihmistä, mutta hakijoiden joukosta karsiutui yhteensä kolme niin erinomaisen nälkäistä monnia, että päätettiin napata heidät kaikki haaviin. Kehuskellaan saaliilla kuitenkin parin viikon päästä lisää”, Junnila asettelee sanansa.

 

Haluatko jutella Anna-Loten tai muiden louhijoiden kanssa lisää digimarkkinoinnista, verkkosivuista tai verkkokaupoista? Täytä alla oleva kuponki, et tule pettymään.

Kiinnostuitko?