Korona-ajan bränditeko kutsuu palkitsemaan (työ)kavereita

Valtteri Mäkelä

Koronapandemia ja etätyöaika ovat haastaneet työyhteisöjä kuluneen reilun vuoden ajan poikkeuksellisella voimalla. Monien jaksaminen on ollut kovilla. Enemmän kuin koskaan on ollut tarvetta heille, jotka ottavat kollegasta kiinni ennen kaatumista.

Näistä lähtökohdista lähdimme luomaan työterveysalan yritykselle Heltille sopivaa bränditekoa yrityksen järjestäessä Turkuun avattavissa uusissa toimitiloissa virtuaaliset tupaantulijaiset.

Heltin filosofia nojaa ennen kaikkea terveiden työntekijöiden terveenä pitämiseen sen sijaan, että heillä keskityttäisiin vain sairaiden parantamiseen. Yritys onkin erottunut alallaan edukseen ja on tällä hetkellä Euroopan nopeimmin kasvava terveyspalveluyritys. Tätä toimintamalliaan helttiläiset elävät todeksi arvojensa Hehkun, Tarmon, Lemmen ja Pokan välityksellä:

 Hehku edustaa säteilevää lämpöä ja iloa.

 Tarmo draivaa ja tsemppaa muita parhaimpiin suorituksiin.

 Lempi omaa kuuntelevaa ja huolehtivaa sydäntä.

 Pokalla taas on rohkeutta luoda uutta murroksenkin keskellä.

Näille kaikille on ollut totisesti tilausta kuluneen vuoden aikana. Nyt helttiläiset halusivat Louhoksen konseptoimana luoda tupareiden yhteyteen heidän näköisensä kampanjan.

 

Kiitä kaveria ja klikkaa mukaan tupareihin

Päädyimme suunnittelemaan Heltin filosofiaa mukailevan vastuullisuusteon, jossa yritys etsintäkuuluttaa arvojaan edustavia ihmisiä myös organisaation ulkopuolelta. Ajatuksena on, että kuka tahansa voi Heltin somekanavissa kiittää (työ)kavereitaan tägäämällä heidät julkaisuihin.

Helttiläiset valitsevat kommenttien perusteella osan kannatusta saaneista korona-ajan tukipilareista ja palkitsevat heidät lahjakortein. Voit itse käydä tägäämässä oman ehdotuksesi peliin esimerkiksi LinkedInissä tai Facebookissa.

Samalla kannattaa ilmoittautua mukaan linjoille itse tupaantulijaistilaisuuteen keskiviikkona 19.5. klo 8:30–10:00. Keskustelemassa työhyvinvoinnin ja -terveyden tulevaisuudesta korona-ajan jälkimainingeissa ovat mm. Heltin oma aivoguru Mona Moisala sekä toimitusjohtajat niin Heltiltä kuin Louhokseltakin – Timo Lappi ja Iiro Junnila.

Ilmoittaudu tupareihin

Kiinnostuitko?