Louhos Digital aloitti vuonna 2018 someyhteistyön turkulaisten rakastaman kauppakeskus Hansakorttelin kanssa. Suunnitelmallisen ja aktivoivan sisällöntuotannon avulla Hansakorttelin seuraajamäärät sekä julkaisujen kattavuus- ja sitoutumisluvut ovat parantuneet merkittävästi, ja kiitosta on saatu niin Hansan asiakkailta kuin liikkeiltäkin.
Aloittaessamme yhteistyön Hansakorttelin kanssa lokakuussa 2018, somekanavien sisällöt ja seuraajamäärät olivat junnanneet pitkään paikoillaan. Tehtävämme oli selvittää somekanavien silloinen tilanne ja louhia suunnitelma, jolla sosiaalisen median kanavat saadaan valjastettua tärkeäksi osaksi Hansakorttelin digitaalista markkinointia.
Kun somekanavien aiemmat sisällöt oli analysoitu, teimme uuden sisältösuunnitelman, jossa korostettiin seuraajakunnan aktivoimista ja vuorovaikutusta yleisön kanssa. Räjäytimme seuraajamäärät kasvuun lanseeraamalla joulukuussa 2018 ensi kertaa suuren suosion saavuttaneen Hansakorttelin somejoulukalenterin. Virtuaalisten luukkujen takaa paljastui päivittäin uusia arvontoja, joissa arvottiin tuotepalkintoja sekä lahjakortteja Hansakorttelin liikkeisiin. Kalenterista saatiin runsaasti hyvää palautetta niin asiakkailta kuin liikkeiltä, ja sen jälkeen somejoulukalenterista on muodostunut vuotuinen perinne.