Viime vuosien lakimuutokset ja sitä myötä koventunut kilpailu taksialalla ovat tuoneet alan toimijoille runsaasti uusia haasteita taksimarkkinoilla. Lähitaksi ymmärsi, että toimivat digitaaliset ratkaisut ja näkyvyys verkossa ovat ratkaisevia liiketoimintamenestyksen kannalta. Louhoksen avulla yritys on nostanut profiiliaan verkossa, luonut uusia tehokkaita ratkaisuja asiakkaille ja moninkertaistanut verkon kautta tulevien tilausten määrän.

Louhos suunnitteli ja toteutti Lähitaksille selkeän ja rakenteellisesti toimivan verkkopalvelun. Tavoitteena oli parantaa asiakaspalvelua ja lisätä myyntiä. Kuluttajien päätilauskanavat, puhelinkeskus ja mobiilisovellus, nostettiin keskeisiksi elementeiksi pääsivulle. Yrityksille suunnattujen palveluiden tilaamista helpotettiin. Louhos teki sivulle myös taksilaskurin, joka laskee hinta-arvion taksimatkalle.

Louhos on Lähitaksin pääyhteistyökumppani digitaalisessa markkinoinnissa. Se hoitaa yrityksen verkkomarkkinoinnin, jolla ohjataan käyttäjiä verkkopalveluun ja brändinäkyvyyttä tehdään sosiaalisen median kanavissa. Sovelluskampanjalla ja mainoslaajennuksilla on saatu hankittua merkittävä määrä käyttäjiä Lähitaksin Taksini-sovellukselle.

Lähitaksi luottaa Louhokseen verkko­näkyvyydessä
“Voin suositella Louhosta muillekin. Yhteistyömme on sujunut todella hyvin. Louhos on ollut luotettava ja ammattitaitoinen kumppani kotisivusuunnittelussa, ylläpidossa ja verkkonäkyvyydessä.”
Heidi Säynäjoki, Lähitaksi

Kiinnostuitko?

Voisit olla kiinnostunut myös näistä