Vuoden 2018 marraskuussa louhimme verkkokaupan oikomishoitoihin keskittyneelle Ortomat Herpolalle. Valtakunnallisesti palvelevan verkkokaupan keskiössä ovat kaupan helppokäyttöisyys, toiminnanohjausjärjestelmän saumaton integrointi sekä Ortomatin tarpeisiin räätälöity kampanjatyökalu.

Louhos Digital rakensi vuonna 2018 kotimaiselle oikomishoitoihin keskittyneelle Ortomat Herpolalle verkkokaupan. Yritys palvelee valtakunnallisesti erikoishammaslääkäreitä, hammaslääkäreitä ja hammasteknikkoja ja toimittaa tavaroita kaikkialle Suomeen. Ortomatilla ei ollut entuudestaan verkkokauppaa, joten sivustoa lähdettiin rakentamaan puhtaalta pöydältä.

Avainrooliin verkkokaupan toteutuksessa nousivat Louhoksen verkkokaupparatkaisujen erinomaiset integraatiomahdollisuudet. Ortomat käyttää kotimaista Lemonsoft- toiminnanohjausjärjestelmää, joten verkkokauppa täytyi saada keskustelemaan saumattomasti Lemonsoftin kanssa. Lisäksi sivustolle suunniteltiin asiakkaan tarpeisiin räätälöity kampanjatyökalu, jonka avulla Ortomat pystyy toteuttamaan verkkokaupassaan helposti ja monipuolisesti erilaisia kampanjoita.

“Louhoksen toiminta on ollut läpi yhteistyömme ammattimaista ja tehokasta. Verkkokauppa on tärkeä osa bisnestämme, ja siinä onnistuttiin erittäin hyvin. Louhoksella ymmärretään, mitä asiakas haluaa ja se myös toteutetaan. Kommunikaatio toimii hyvin ja herättää luottamusta. Merkittävänä etuna kilpailijoihin olivat alustan helppokäyttöisyys sekä aina saatavilla oleva tuki.”
Ari Tulonen, Myynti- ja henkilöstöpäällikkö, Ortomat Herpola Oy

Kiinnostuitko?

Voisit olla kiinnostunut myös näistä