Kotimainen naistenvaatebrändi Raiski uudisti ilmeensä. Olimme mukana luomassa Raiskille nuorekkaampaa visuaalista ilmettä, viestinnällistä strategiaa sekä toteuttamassa monikanavaista lanseerauskampanjaa sosiaalisen median kanavissa. Tulokset olivat erinomaisia.

Naistenvaatebrändi Raiski haluaa inspiroida kaikenikäisiä naisia liikkumaan kannustaen aktiiviseen ja sporttiseen elämäntapaan.

Raiski uudisti loppukesästä 2020 koko brändin visuaalista ilmettä ja viestintää haluttiin päivittää nykyaikaisemmaksi. Pääsimme mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan uudistustalkoita.

Viestinnän ja markkinoinnin perustaksi loimme Raiskille viestintästrategian sekä brand bookin. Uudistusta lanseeratessa tarvittiin luonnollisesti myös valokuvaukset, jotka toteutimme Turun luonnonkauniissa maisemissa.

“Olemme iloisia ja tyytyväisiä kaikesta saamastamme avusta Raiski-brändimme kirkastuksen osalta. Brand bookin ja viestintästrategian luomisen lisäksi toteutimme monikanavaisen lanseerauksen, vaikuttajayhteistyöt sekä tarvittavat kuvaukset. Yhteistyö Louhoksen kanssa sujui saumattomasti ja oli hienoa, että saimme kaikki tarvitsemamme palvelut niin sanotusti samalta luukulta.”
Sari Ruotsalainen, Markkinointipäällikkö, Halti Oy

Kiinnostuitko?

Voisit olla kiinnostunut myös näistä