Koronavirusepidemian räjähtäessä käsiin maalikuussa 2020 monen yrittäjän elinkeino oli vaakalaudalla. Ideoimme ja toteutimme reilussa viikossa lahjakorttiverkkokaupan paikallisille yrityksille.

Idea lahjakorttiverkkokaupasta syntyi maaliskuun puolivälissä ja 20.3. ilmoittautuminen oli jo auki yrityksille. Viisi päivää myöhemmin verkkokauppa avattiin kuluttajille ensimmäisen parinkymmenen yrityksen kera. Louhoksen tekijät vastasivat verkkokaupan toteutuksesta, brändäyksestä, markkinoinnista ja projektin koordinoinnista. Mukaan lähti myös loistavia yhteistyökumppaneita, kuten Turun ydinkeskustayhdistys, Turun kaupunki ja Turun kauppakamari.

“Tue turkulaista -verkkokaupan syntyminen keskellä koronakriisiä oli upea idea silloiselta Viestintäliigalta. Lahjakorttimyyntiin perustuva verkkokauppa on ollut monelle turkulaiselle pienyrittäjälle tärkeä kanava omien palveluiden ja tuotteiden lisämarkkinointiin.”
Heli Järvelä, toiminnanjohtaja, Turun Ydinkeskustayhdistys ry

Kiinnostuitko?

Voisit olla kiinnostunut myös näistä