Enemmän työnhakijoita nopeasti ja kustannus­tehokkaasti – tässä ratkaisu

Eivätkö perinteiset rekrytointitavat tuota toivottua tulosta? Meillä on ratkaisu.

Viime aikoina on paljon kirjoiteltu ja itsekin olemme todenneet, kuinka monella alalla on huutava pula pätevistä työntekijöistä. Kenties teilläkin tarve on JUURI NYT – ei kuukausien päästä. Perinteinen rekrytointimalli eri portaaleineen ja välikäsineen voi olla raskas, hidas ja kallis käynnistää.

Ratkaisu: Yrityksen nimissä toteutettu rekrymainonta. Louhoksen mainosseppien käsissä tavalliset digimainonnan kanavat muuttuvat kustannustehokkaaksi rekrytointikoneistoksi. Kampanjat saadaan käyntiin nopeasti, ja työmme lisäksi maksat vain mediabudjetista, jolla ostetaan näkyvyys mainoksillesi.

Rekrymainoskampanjan käynnistyttyä se työskentelee puolestasi herkeämättä potentiaalisia työnhakijoita etsien ja yhteydenottoja louhien. Sinun tehtäväksesi jää hakijoiden kontaktointi ja mahdolliset haastattelut. Tarvittaessa myös hakijoiden esivalintaa pystytään automatisoimaan markkinoinnin automaation keinoin.

Lue myös: Digimarkkinointi Louhoksen tapaan


Minkä alan osaaja sinulla on hakusessa?

Olemme louhineet asiakkaillemme palkkalistoille päätyneitä työnhakijoita siivoojista myyjiin ja bussinkuljettajista korkeasti koulutettuihin asiantuntijapesteihin. Tuloksia on saatu alasta riippumatta, nopeasti ja kustannustehokkaasti.


Rekrymainonnan case-esimerkki

Yhteistyömme tämän rekrytointifirman kanssa alkoi kesällä 2021, ja tähän päivään mennessä olemme toteuttaneet heille kymmeniä sosiaalisen median rekrymainoskampanjoita. Kampanjat toteutettiin Facebookissa ja Instagramissa, ja työnhakijoiden tiedot ohjattiin automaatiolla suoraan rekryfirman sähköpostiin.

Rekrymainonnan tuloksia:

  • Kampanjoiden lukumäärä: n. 80
  • Yhteydenottoja työnhakijoilta: 2 523
  • Keskihinta per työnhakija: 9,47 €

Työnhakijoita alle kympillä per lätty – ei paha, vai mitä? Edellä mainittujen tulosten lisäksi mainonta tavoitti yhteensä noin 281 tuhatta henkilöä, ja rekrymainoksia on näytetty yhteensä yli 2,4 miljoonaa kertaa. Tällainen näkyvyys on omiaan lisäämään yrityksen tunnettuutta ja vahvistamaan brändiä.

Vastaavanlaiset tulokset ovat täysin mahdollisia myös sinun yrityksellesi, riippumatta liikevaihdosta tai rekrytointitarpeen laajuudesta. On hyvä pitää mielessä, että yleensä teollisuuden ja tuotannon rekryliidit ovat edullisempia kuin asiantuntija- ja toimihenkilötason hakijat.


Mistä tavoittaa oikeat työnhakijat?

Lievästi yleistettynä: Siivousalan töihin saattaa löytyä eniten kiinnostusta Facebookista, Instagramista tai TikTokista, mutta insinöörejä voi olla parempi kosiskella LinkedInista. Siksi rekrymainonnan kanavat valitaan aina tarpeen mukaan.

Louhoksen rekrymainonta on nopein ja kustannustehokkain keino löytää uusia työnhakijoita. Meillä on valmiudet toteuttaa rekrymainontaa kaikissa sosiaalisen median kanavissa sekä Googlen verkostoissa, mm.:

Edellä muutama esimerkki rekrymainontaan soveltuvista kanavista, mutta käytännössä rajoituksia ei ole – mainontaa kannattaa tehdä siellä, mistä tavoitetaan valitut kohderyhmät parhaiten.


Mitä rekrymainonta maksaa?

Henkilöstöpulaa? Kertaa alla oleva hinnasto ja ota yhteyttä!

 

Louhoksen rekrymainonta

Aloituspaketti alk. 440 € + alv.

Rekrymainonnan aloituspaketti tarkoittaa sitä, että Louhoksen asiantuntijat valjastavat yrityksesi digitaaliset mainoskanavat yhteydenottoja 24/7 jauhavaksi rekrytointikoneistoksi.

Aloituspaketti sisältää

• Mainostilien perustaminen ja/tai käyttöoikeuksien jakaminen
• Seurantatyökalujen asennus verkkosivulle (tarvittaessa)
• Kohderyhmien luominen rekrytarpeen perusteella
• Rekrykampanjan suunnittelu ja toteutus valituissa mainoskanavissa
• Mainonnan seuranta ja kohdennusten/sisältöjen optimointi
• Tulosten raportointi ja kehitysehdotukset kuukausittain

Hinnoittelu*

• Aloituspaketti yhdellä mainoskanavalla: 440 € + alv.
• Aloituspaketti kahdella mainoskanavalla: 880 € + alv.

Aloituspaketin jälkeen**

• Rekrymainos yhdessä kanavassa: 220 € + alv.
• Rekrymainos kahdessa kanavassa: 330 € + alv.

* Hinnat eivät sisällä mainostilan ostamiseen käytettävää mediabudjettia. Mediabudjetit sovitaan tapauskohtaisesti.
** Jos yritykselläsi on jatkuva rekrytointitarve, tai haluat mainostaa useammassa kuin kahdessa kanavassa, ota yhteyttä ja kysy tarjous.

Kiinnostuitko?