Meltex on kotimainen rakennustarvike- ja tukkuliike, joka erikoistuu putkien ja kaivojen valmistukseen ja myyntiin. Vuonna 2016 alkanut yhteistyömme on sisältänyt mm. vaativan B2B-verkkokaupan rakentamisen, Google-mainonnan tuoton moninkertaistamisen sekä yhteistyön laajentamisen muihin markkinointikanaviin.
Räätälöity tilausjärjestelmä vaativaan B2B-käyttöön
Tehokas tilausjärjestelmä on elintärkeä osa menestyvää B2B-liiketoimintaa. Kun käsitellään massiivisia tilausmääriä ja muita yrityskaupan erityisvaatimuksia, tarvitaan järjestelmä, joka on suunniteltu vastaamaan näihin tarpeisiin.
Kehitimme Meltexille järjestelmän, jonka kautta hallinnoidaan saumattomasti koko Suomen laajuista liiketoimintaa. Varastojärjestelmän integraatio mahdollistaa myymäläkohtaisten saldojen ja tuotetilanteiden tarkastelun isossa kuvassa. Tilausjärjestelmä tarjoaa asiakaskohtaisesti kustomoidun verkkokauppanäkymän, joka helpottaa kaupassa asioivien asiakkaiden ostopolkua ja tehostaa myyntiprosessia.
Alusta loppuun Louhoksen räätälöimästä verkkokaupasta on suuri hyöty myös markkinoinnin näkökulmasta. Näin koko digitaalinen myyntiputki on helposti seurattavissa, ja tarvittavat muutokset päästään toteuttamaan ketterästi ja nopeasti.
Verkkokaupan ja digimarkkinoinnin lisäksi Louhos on myös saanut kunnian toimittaa Meltexin asiakaslehteä vuodesta 2015. Tutustu asiakaslehtiin täältä.
“Saumaton yhteistyö ja aito palo olla asiakkaan matkassa mukana tekivät lähtemättömän vaikutuksen. Hyvät tulokset puhuvat puolestaan!”Rene Mäkinen, markkinointipäällikkö, Meltex Oy Plastics