EN

Facebook- ja Instagram-mainonta

Facebook ja sen omistama Instagram tarjoavat mainostajalle yli kolmen miljoonan suomalaisen käyttäjäverkoston, puhumattakaan miljardeista ympäri maailman. Teemme Facebookin verkostossa kohdennettua mainontaa kustannustehokkaasti, monipuolisesti ja mitattavasti.

Kohdennettu somemainonta tuo tuloksia

Kohdennetulla somemainonnalla louhimme yritykselle edullista näkyvyyttä, osuvaa kävijäliikennettä ja kustannustehokkaita konversioita. Hallitsemme somemainonnan työkalut ja tekniikat, ja asiantuntijamme pysyttelevät ajan hermolla tarjotakseen asiakkaillemme oikean ratkaisun haasteeseen. Somemainonnasta saadaan parhaat tulokset irti, kun sitä toteutetaan osana laajempaa digitaalista myyntiputkea.

Teemme somemainontaa pääasiallisesti Facebookin verkostossa, sillä se tarjoaa ylivertaisen volyymin muihin alustoihin nähden. Etua tuo sekin, että mainonta Facebookissa ja Instagramissa toteutetaan saman työkalun avulla. Toteutamme somemainontaa tietenkin myös LinkedInissä, Twitterissä, Snapchatissa, Youtubessa, Jodelissa sekä muissa sosiaalisen median kanavissa tarpeen mukaan.

Tarjoamme Facebook- ja Instagram-mainonnan järkevästi hinnoiteltuna ylläpitona yksin tai yhdessä Google-mainonnan kanssa. Digimainonnan pilotointiin olemme kehittäneet kolmen kuukauden digimainontapaketin, jonka aikana yrityksen verkkomainonta laitetaan rysäyksellä käyntiin.

Facebook tavoittaa ostovoimaisen yleisön, Instagram tarjoaa näyteikkunan

Facebook on sosiaalisen median kentällä edelleen omassa sarjassaan. Vaikka itse somekanavan käyttäjämäärät ovat loivassa laskussa, konsernin muilla alustoilla tahti vain kiihtyy. Facebook yhdessä Instagramin, WhatsAppin, Messengerin ja Audience Networkin kanssa tarjoaa valtavan määrän mahdollisuuksia markkinointiin – ja etenkin maksettuun Facebook-mainontaan.

Facebookin käyttäjäkadolla on myös positiivinen puoli. Nuorempien käyttäjien siirtyessä muihin kanaviin, Facebook profiloituu varttuneemman ja ostovoimaisen yleisön alustaksi. Tämän yleisön tavoittaminen kohdennetun Facebook-mainonnan keinoin on siis entistä tehokkaampaa.

Instagram on kasvanut selfiekirjastosta tehokkaaksi markkinointiportaaliksi vaikuttajapersoonien ohjaillessa massojen mielihaluja. Myös maksetun mainonnan kanavana se on löytänyt oman paikkansa. Instagram tarjoaa visuaaliselle mainostajalle loistavan näyteikkunan. Esimerkiksi Instagram Stories on kanavan kulutetuinta materiaalia, jonka lomassa mainostaminen vaatii oikeanlaista sisältöä ja tarkkaa visuaalista silmää.

Instagram on omiaan dynaamisen tuotemainonnan toteuttamiselle, jonka avulla ohjaamme potentiaalisia ostajia verkkokauppaan. Myös videokampanjat pääsevät Instagramissa oikeuksiinsa, kunhan parhaat käytännöt kuvasuhteiden ja videoiden pituuksien suhteen otetaan huomioon.

Somemainonta käytännössä

Kiinnostuitko?

Matti Koivisto

Digital Marketing Manager

Matti Koivisto

Teemu Yliluoma

Digital Marketing Specialist & Copywriter

Teemu Yliluoma

Ota yhteyttä