EN

Google-mainonta

Maalaisjärkikin sanoo, että markkinointia kannattaa tehdä siellä, missä ihmiset ovat. Ja nykyään ihmiset ovat verkossa. Google-hakusanamainonta on yrityksen digipresenssin lähtökohta: näyt potentiaaliselle asiakkaalle silloin, kun tarve on suurin. Googlen avulla louhit näkyvyyttä ja liikennettä myös miljoonien sivujen laajuisesta verkostosta sekä maailman suurimmasta videopalvelusta.

Näkyvyyttä sanoin ja kuvin – kohdennetusti

Google-mainonta on useiden mainontatyyppien kokoelma, johon kuuluvat hakusanamainonta, Display-mainonta, Shopping-mainonta, Discovery-mainonta sekä YouTube-mainonta. Hakusanamainonnalla nostamme yrityksesi esiin Googlen hakutulossivun parhaille paikoille juuri silloin, kun hakuja tehdään sanoilla, jotka liittyvät myymiisi palveluihin tai tuotteisiin.

Muut mainontatyypit perustuvat kuva- tai videomainoksiin, joita voimme kohdentaa tarkasti kiinnostusten kohteiden, käytettävien laitteiden, verkkokäyttäytymisen tai demografisten tietojen perusteella. Käytössä ovat siis monipuoliset mainoskanavat esimerkiksi verkkokauppatuotteille, mobiilisovelluksille, mainosvideoille tai uudelleenmarkkinoinnille.

Verkkomarkkinoinnin on kaivettava aina pintaa syvemmältä

Ammattimaisen digimarkkinoinnin tunnistaa siitä, että sitä kehitetään jatkuvasti mainonnasta kertyvän datan perusteella. Käytännössä mainosten yksityiskohtia siis muokataan jatkuvasti sitä mukaa, kun nähdään miten hyvin ne verkossa menestyvät. Muutamia vinkkejä tehokkaaseen mainontaan voit lukaista blogitekstistämme.

Louhoksella me toteutamme Google-mainontaa asiakkaan liiketoimintaan sopivimmalla tavalla. Liiketoiminnasta ja yrityksen tavoitteista riippuen tietyt Google-mainonnan palvelut ovat tehokkaampia kuin toiset. Asiantuntemuksemme korostuu siinä, että osaamme esittää kussakin tilanteessa parhaita toimintatapoja.

Tarjoamme Google-mainonnan järkevästi hinnoiteltuna ylläpitona yksin tai yhdessä Facebook- ja Instagram-mainonnan kanssa. Digimainonnan aloittamiseen olemme kehittäneet kolmen kuukauden digimainontapaketin, jonka aikana yrityksen verkkomainonta laitetaan rysäyksellä käyntiin.

Google-mainonta käytännössä

Kiinnostuitko?

Aleksi Kanerva

Digital Marketing Manager

Aleksi Kanerva

Ota yhteyttä