EN

TikTok-mainonta

Räjähdysmäisen suosittu TikTok avasi vihdoin kohdennetun mainontansa kaikille suomalaisille syyskuussa 2021. TikTok tarjoaa uuden väylän tavoittaa erityisesti nuoret ja nuoret aikuiset, mutta vaatii mainostajalta kekseliäisyyttä ja heittäytymistä. Kysy lisää niin tuodaan yhdessä brändinne näköinen ja mitattava TikTok-mainonta osaksi markkinointipalettianne!

Visuaalisesti vangitsevaa mainontaa ja edullisia näyttökertoja

TikTokissa pääroolia näyttelevät lyhyet, vangitsevat ja/tai visuaalisesti näyttävät videot. Sama pätee myös TikTok-mainontaan, joten jos harkitset kanavan valjastamista mainoskäyttöön, kannattaa panostaa erityisesti laadukkaisiin kuva- ja videomateriaaleihin. Kanavan luonne on nopeatempoinen, joten katsojan huomio on kiinnitettävä mahdollisimman nopeasti.

Parhaiten TikTok-mainonnassa sekä orgaanisessa TikTok-sisällössä toimivat lyhyet ja ytimekkäät videot, joilla esiintyy oikeita ihmisiä. Mikäli yrityksestäsi löytyy sanavalmista henkilökuntaa, kannattaa heitä hyödyntää materiaalien tuottamisessa – me autamme tarvittaessa sisältöjen ideoinnissa. Jos käytettävissäsi ei ole videoita vaan laadukkaita still-kuvia, Louhoksen mainossepät takovat niistä TikTokin omalla editorilla koukuttavia mainosvideoita.

Kun mainosmateriaalit ovat kunnossa, kohdennettu TikTok-mainonta toimii kokemuksemme mukaan erittäin kustannustehokkaana kattavuusmainonnan kanavana. Näyttökertojen lisäksi myös verkkosivuliikenne on erityisesti nuorille kohderyhmille usein muita mainoskanavia edullisempaa.

TikTok-mainoskampanjat voidaan toteuttaa Louhoksen mainostilin kautta, jolloin sinun tarvitsee vain toimittaa meille mainosmateriaalit ja tarkemmat toiveet mainosten sisällöstä. Vaihtoehtoisesti voimme luoda yrityksellesi oman mainostilin, jonka kautta pääset halutessasi myös itse suunnittelemaan kampanjoita.

Lue lisää TikTok-mainontaa käsittelevästä blogistamme!

Ota TikTok-mainonta haltuun ensimmäisten joukossa

Kohdennettu TikTok-mainonta avattiin Suomessa kaikkien saataville syyskuussa 2021. Kyseessä on siis tuore mainoskanava, jota monet eivät vielä osaa tai viitsi hyödyntää. Palvelulla on kuitenkin arviolta yli miljoona suomalaiskäyttäjää kuukausittain, joten markkinointiviestinnän potentiaalia löytyy kohderyhmästä riippumatta.

Haluatko pukea somemainonnan edelläkävijän viitan harteillesi ja hyödyntää TikTokin markkinointipotentiaalin ensimmäisten joukossa Suomessa? Ota meihin yhteyttä niin suunnitellaan yhdessä, millainen TikTok-sisältö ja -mainonta istuu parhaiten sinun yrityksellesi.

Huomioithan, että toistaiseksi TikTok-mainontaa voi kohdentaa Suomeen vain valtakunnallisesti. TikTok-näkyvyyden ostamiseen käytettävä mainosbudjetti on tällä hetkellä vähintään 20 eur/vrk.

Kiinnostuitko?

Matti Koivisto

Digital Marketing Manager

Matti Koivisto

Teemu Yliluoma

Digital Marketing Specialist & Copywriter

Teemu Yliluoma

Ota yhteyttä