Se on verkkokauppa, joka kannattaa
Laadukas verkkokauppa tarjoaa asiakkaillesi helpon ja nopean tavan ostaa tuotteitasi tai palveluitasi netistä. Kun kauppa on hyvin suunniteltu ja toteutettu, asiakkaat löytävät etsimänsä tuotteet helposti ja voivat tehdä ostoksia missä ja milloin tahansa – vaikka lenkkipolulta tai bussista kesken työmatkan.
Louhos Digitalin verkkokaupparatkaisut tarjoavat tehokkaan, turvallisen ja nykyaikaisen myyntialustan kuluttajakauppaan tai yritysmyyntiin. Palvelemme vuosittain kymmeniä tyytyväisiä verkkokauppa-asiakkaita, jotka tekevät myyntiä miljoonien eurojen edestä.
Integroidutaanko?
Digitaalisessa maailmassa tiedon on kuljettava eri järjestelmien välillä, jotta mikään ylipäätään toimisi. Kun kaksi ohjelmaa halutaan saada vaihtamaan tietoa keskenään, niiden välille täytyy rakentaa keskusteluyhteys. Tätä keskusteluyhteyttä kutsutaan järjestelmäintegraatioksi.
Kunnollisten tietoyhteyksien avulla varmistetaan tietoturvallinen ja sujuva liikenne eri järjestelmien välillä. Esimerkiksi maksu- ja toimitustavat ovat tärkeitä osia verkkokaupassa, jotka toimivat integraatioiden avulla. Näiden toimintojen helppokäyttöisyys ja varmuus vaikuttavat asiakaskokemukseen, joka puolestaan on tiiviisti sidoksissa myyntiin.
Yleisimmin verkkokauppa integroidaan yrityksen ERPpiin eli toiminnanohjausjärjestelmään, joka toimii yrityksen kaiken datan sydämenä.
Louhoksen ohjelmointigurut eivät ole vielä kohdanneet järjestelmää, johon ei voitaisi rakentaa järjestelmäintegraatiota. Suhtaudumme erilaisiin toiveisiin aina ratkaisukeskeisellä näkökulmalla, jotta lopputuloksesta saadaan sekä toimiva että turvallinen. Ota yhteyttä, niin integroidutaan!
“Tärkeimpiä kumppanin valintakriteereitä olivat Louhoksen jatkuva tuki, kehittämismahdollisuudet ja se, että asiakasta kuunnellaan, mutta myös ohjataan järkeviin ja toimiviin ratkaisuihin.”Hanna Kiiveri, Tapettitaivas.fi
Alla esimerkki integroidun verkkokaupan toteutuksesta.
Hyvä suunnittelu ensin erikseen, vielä parempi toteutus siihen perään.
Vaihe 1: Kaivoskartan piirtäminen
B2C-verkkokaupan tai B2B-tilausjärjestelmän sekä integraatioiden tekninen suunnittelu ja vaatimusmäärittely.
Sisältää:
- IT-ympäristöönne, järjestelmiinne ja niiden rajapintoihin tutustuminen
- Myynti- ja tuotantoprosessiinne tutustuminen ja ratkaisun määrittely
- Tilausjärjestelmän arkkitehtuurin suunnittelu ja skenaarioiden piirtäminen
- Integraatioiden suunnittelu ja skenaariot
- Teknologiavalinnat ja tuotantoprojektin vaiheistus (ensimmäinen vaihe vs. jatkokehitettävät ominaisuudet)
Huomioitavaa:
- Lopputuloksena käytännönläheinen ja informatiivinen dokumentti toteutuksesta
- Tämä määrittelyprojekti voidaan tuottaa ilman mitään sitoumuksia itse toteutuksen tilaamisesta Louhokselta.
Hintoihin lisätään arvonlisävero.
Vaihe 2: Bombs2Business
Alla esimerkki integroidun B2C-verkkokaupan tai B2B-tilausjärjestelmän suunnittelusta ja toteutuksesta.
Esimerkkitoteutus vaiheittain:
- Käyttöliittymäsuunnittelu, visuaaliset näkymät ja ulkoasun suunnittelu (n. 3–5 htp = 2700–4500 €)
- Tekninen toteutus, verkkokaupan rakentaminen ja koodaus (n. 6–8 htp = 5400–7200 €)
- Integraatiotyöt, datansiirto ja palvelintyöt (n. 6–8 htp = 5400–7200 €)
- Hallintapuolen räätälöinti ja koodaus (n. 3–4 htp = 2700–3600 €)
- Testaus ja julkaisu (n. 2 htp = 1800 €)
- Projektijohto, palaverit ja viestintä (n. 2 htp = 1800 €)
Esimerkin mukainen toteutus yhteensä n. 25 htp
= 22 500 €
+ Verkkopalvelun ylläpito alk. 199 €/kk
+ Kohdennettu digimainonta alk. 250 €/kk
Hintoihin lisätään arvonlisävero.
Varaa maksuton verkkokauppakartoitus
Alta voit varata maksuttoman verkkopalvelukartoituksen. Tutustutaan tarpeeseenne ja etsitään oikea ratkaisu.