EN

Linkedin-mainonta

Kuuluuko kohderyhmääsi yrityksiä ja/tai yrittäjiä? Kohdennetun Linkedin-mainonnan ja sen monipuolisten mainosmuotojen avulla tavoitat tärkeimmät Business to Business -yleisösi tehokkaasti. Kysy lisää niin otetaan somen tehokkaimmasta verkostoitumiskanavasta kaikki teho irti!

Vauhtia B2B-myyntiin kohdennetulla Linkedin-mainonnalla

Yritysviestintään ja verkostoitumiseen suunnattu somealusta Linkedin on olennainen osa monen yrityksen digitaalista viestintää ja markkinointia. Myös Louhoksen asiakkaisiin kuuluu paljon yritysmyyntiin erikoistuneita B2B-alan yrityksiä, joille hyödynnämme Linkedinin markkinointimahdollisuuksia niin orgaanisen viestinnän kuin kohdennetun mainonnan muodossa.

Toteutamme Linkedin-mainontaa vuosien kokemuksella kaikkia sen kaikkia kohdennusasetuksia ja mainosmuotoja hyödyntäen (ks. lisätiedot alempaa). Teemme mainontaa asiakas- ja datalähtöisesti: määritämme ensin mainonnalle konkreettisen tavoitteen yhdessä asiakkaan kanssa, jonka jälkeen suunnitelemme tavoitetta mahdollisimman hyvin tukevat kampanjarakenteet ja mainosmuodot. Seuraamme mainonnan toimivuutta, ja tuloksista kerätyn datan avulla pyrimme kehittämään mainontaa jatkuvasti.

Tarjoamme Linkedin-mainonnan järkevästi hinnoiteltuna ylläpitona yksin tai yhdessä muiden mainoskanavien kanssa. Digimainonnan pilotointiin olemme kehittäneet kolmen kuukauden digimainontapaketin, jonka aikana yrityksen verkkomainonta laitetaan rysäyksellä käyntiin.

Linkedin-mainonta tavoittaa haastavatkin yrityskohderyhmät

Linkedin-mainonta tarjoaa erityisesti yritysten väliseen B2B-mainontaan tarkemmat kohdennusmahdollisuudet kuin muut digimainonnan kanavat. Muista kanavista poiketen mainontaa voidaan kohdentaa perustietojen lisäksi mm. vastaanottajan yrityksen, työnimikkeen, työuran pituuden ja/tai koulutustaustan perusteella.

Uudelleenmarkkinoinnin työkalupakista löytyy mm. kohdennukset verkkosivun vierailijoille, Linkedin-sivun kanssa vuorovaikutuksessa olleille, tapahtumiin osallistuneille, liidilomakkeen täyttäneille tai avanneille sekä mainostajan omaan asiakasrekisteriin kuuluville henkilöille. Lisäksi käytettävissä ovat myös Facebook-mainonnasta tutut kaksoisolentokohderyhmät.

Tarkkojen kohdennusvaihtoehtojen lisäksi Linkedinistä löytyy monipuolisesti erilaisia mainosmuotoja tavallisesta syötemainonnasta liidilomakkeisiin ja dynaamiseen mainontaan.

Lue lisää Linkedin-mainontaa käsittelevästä blogistamme!

Kiinnostuitko?

Teemu Yliluoma

Digital Marketing Specialist & Copywriter

Teemu Yliluoma

Ota yhteyttä