Medianäkyvyys
Tiedottaminen ei ole kadonnut digimurroksessa minnekään, mutta kilpailu ansaitusta medianäkyvyydestä on tiukempaa kuin koskaan. Oikean kumppanin kanssa kohdennat viestin oikein, saat millintarkkaa dataa sen vaikutuksesta ja seuraat sinusta käytäviä keskusteluja eri alustoilla.
Tarkkaakin tarkempi tiedotepalvelu
Kun Louhos tiedottaa, kiviäkin kiinnostaa. Lähettämällä tiedotteet aina laajimmalle mahdolliselle massalle, saa aikaan enemmän harmia kuin hyötyä. Silti hyvinkin kohdennettu tiedote tyssää postilaatikkoon, jos sen sisältö ei ole kohdallaan. Moniammatillinen tiimimme rakentaa tiedotejakelun aina ideasta seurantaan asti, eikä jätä kiveäkään kääntämättä medianäkyvyyden kasvattamiseksi.
- Kirjoitamme tiedotteet löytäen niihin uutisarvoiset näkökulmat ja sitoen ne ajankohtaisiin keskustelunaiheisiin.
- Parannamme läpimenoprosenttia kohdentamalla viestin oikeille vastaanottajille laajassa kansainvälisessä toimittajaverkostossa.
- Todennamme tulokset dataan pohjautuen seuraamalla viestinnästä avautuvia keskusteluja kaikkialla internetissä.
Mediaseuranta ja analyysit teille tärkeistä teemoista
Kaikki näkyvyys on hyvää näkyvyyttä? Ei missään nimessä. Mutta kaikki näkyvyys voidaan kääntää hyväksi näkyvyydeksi – viestimällä.
Avullamme tiedät tarkalleen, kun organisaatiosi tai teille tärkeä avainsana mainitaan uutisartikkeleissa, blogeissa tai somekeskusteluissa. Huolehdimme siitä, ettet tipu tulevaisuudessakaan kärryiltä, vaan saat pöydällesi ajankohtaisia viestinnällisiä mahdollisuuksia, joihin tarttua. Teitä koskevista asioista puhutaan joka tapauksessa. Kannattaa osallistua.
Mediaseuranta mahdollistaa myös yksityiskohtaisen kilpailijaseurannan, jonka avulla näet, kuka pitää toimialallasi ääntä ja miten kiilaamme teidät piikkipaikalle.
Yhteistyöhön voidaan lähteä matalallakin kynnyksellä. Toteutamme vaikka kertaluontoiset raportit näkyvyydestäsi tai toimialasi keskusteluista, ja annamme näkemyksemme toimenpiteistä. Pitkäjänteisessä kumppanuudessa rakennamme strategian, joka tähtää medianäkyvyytesi kehittämiseen säännöllisellä mediaosumien analysoinnilla, tiedottamisella ja muilla viestinnällisillä toimilla.